כבר ראיתם את הפרסומת של פנטן, שפורסמה בYouTube בנובמבר ומאז היו לה 16 מיליון צפיות? למרות שזו פרסומת ומטרתה לפרסם מוצר, הם ניסו גם להעביר מסר שמעבר.
אני ממליצה לצפות גם עם בני הנוער הפרטיים שלכם ולהסב את תשומת ליבם למילים באנגלית שמופיעות בכל מיני מקומות. יש כאן ביטוי למשהו שלא כולם שמים לב אליו, אך כאן הוא מוצג באופן שממחיש את ההבדלים בהתייחסות של אנשים להתנהגויות זהות, שנעשות על ידי נשים וגברים אך כאשר אישה עושה אותם הם נתפסים לרוב באופן שלילי.
עצוב אבל נכון.
השבמחקולא רק בזירה העסקית, יש המון ביטויים שליליים לנשים וחיוביים לגברים. תראי למשל בתחום הסקס. יש עשרות ביטויים שליליים לנשים. ולגבר אין בכלל, ומה שיש הוא אפילו חיובי. אישה היא שרלילה וגבר הוא "גבר גבר". וזה בא לידי ביטוי כבר בגיל העשרה.